Jak zorganizować event?

Możliwości marketingu wydarzeń nie ograniczają się tylko do sprzedaży biletów. Agencja eventowa Warszawa pozwala ci rozwiązać różnorodne problemy biznesowe. Na przykład, aby stworzyć przepływ klientów dla niezależnych specjalistów i freelancerów, zjednoczyć ludzi wokół marki lub promować nowo otwartą instytucję.

Pierwsze kroki planowania wydarzenia

Planując event przede wszystkim określamy czas trwania wydarzenia, biorąc pod uwagę czas występów, przerwy na odpoczynek i jedzenie. Firma eventowa Warszawa musi wiedzieć też, jaka jest określona liczba uczestników. Organizacja eventów Warszawa to też zaprojektowanie samego przebiegu wydarzenia. Po ustaleniu formatu i liczby uczestników możesz rozpocząć wyszukiwanie odpowiedniego miejsca.

Gdzie szukać miejsca?

Pierwsze, poproś kolegów lub zostaw prośby w grupach tematycznych w sieciach społecznościowych. Im większe wydarzenie, tym wcześniej musisz poszukać dla niego większej powierzchni. Aby wyszukać odpowiednie miejsce, musisz wcześniej sporządzić listę wymagań: dostępność transportu i lokalizację w mieście, powierzchnię i liczbę krzeseł, obecność projektora, ekranu i sprzętu dźwiękowego, pojemniki z wodą pitną lub możliwość jej zainstalowania, liczbę toalet, obecność okien i dobrą wentylację lub klimatyzację. Jest to podstawowy zestaw na małe wydarzenie w formacie wykładowym dla 50-70 osób, które można uzupełnić wieloma opcjami w zależności od koncepcji. Doświadczeni organizatorzy biorą również pod uwagę adekwatność zarządzania.